Utvärdering av hösten 06

Bästa köpet: Hm...En ny mobil var välbehövlig, men åh. Det är som att rangordna sina vänner (omöjligt).
Roligaste festen: Nästan samma svar som ovan.
Höstens låt: Jag trodde aldrig att JT skulle lyckas få mig till sin beundrar-skala. Men under denna hösten har han lyckats. My Love & Sexy Back är ju något extra de båda.
Roligaste resemålet: Jag har inte rört mig utanför vårt västra götaland denna höst, så vad skall jag svara här? Ner till ICA? (;
Bästa bio: John Tucker must die. Sådan där omöjlig humor som jag har. Skrattar bara för skrattandets skull (det är ju så kuligt).
Höstens foto: Uh?
Höstens flirt: Haha. Skall jag vara ärligt (skall man det?) så har jag inte kikat så mycket i höst. Det har vart sjukt mycket annat, och ingen speciell har fastnat på "linsen" om man säger så. På gott och ont.
Bästa dagen: Svårt. Jag minns inte varje dag för sig, precis. Men ja. Dagarna överträffar väl sig varandra på olika sätt.
Jag har lärt mig: Att saker är krångligare än vad det känns.
Frisyren: Utsläppt. Det är jag.
Väskan:
Läderväskan & kelokura-bagen
Plagget: Kan inte avslöjas för tillfället av olika anledningar (;
Musiken: JT, Håkan Hellström, By Heart, Sofia har matat mig med Crash Diet (min data är konstig så jag kan inte sätta två prickar över iet, förlåt) och WASP med mera, och såklart går Bruce Springsteen, Billy Idol och Frölunda-låtarna varma på Media Player.
Höstläsning: Elle, Glamour, Cosmopolitan, Vecko Revyn, SOLO, hennes, Starlet, Plaza Kvinna, Succe, Solo G... Med mycket mer.
Beautyprodukten: Mildison för mina eksem. HAHA - oglammigt - jag vet. Men ännu mindre glammigare är att gå runt med upprivna, extremt torra armar. Annars går Vaselin ALLTID. Och mörka naglar.
Smycket: Halsband.
Tesort: Dricker bara mjölk, vatten och juice (okej. jag dricker väl lite mer än så... MEN INTE te)
Skorna: Mina paljettisar fick gå i pension (åh, jag är gråtfärdig) efter att ha vart med om en smärre storm på höstlovet. Men de förtjänar ändå utnämningen som höstens skor.

Lista hittad hos Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback