TV

The Worlds Greatest listade vad hon kollar in på TV.
Det var ingen utmaning, men jag tycker det var kul tidsfördriv ändå, så jag klassar om detta till en utmaning och listar mina egna TV-måsten.
Jag skickar vidare utmaningen nu, håll utkik bland dina kommentarer!

MÅNDAG
City-akuten. DU MÅSTE BÖRJA SE DETTA OM DU INTE REDAN FÖLJER DET. Jag älskar det.
 Ett herrans liv. Har fått sämre sändningstid (lägger-jag-mig-inte-snart-somnar-jag-i-skolan-imorgon-tiden), men följer det om jag orkar ändå. Klockrent.

TISDAG
Ugly Betty. Det känns lite som mitt framtida jag. OM man bortser från klädseln (hoppas jag. Det betyder att jag måste gått igenom något... svårt). Underhållning!
Greys Anatomy. Det är helt enkelt bäst. Bäst. Bäst. Bäst.
Big Love. Har visserligen lagt av nu, men visades på tisdagar. Inte bäst, men bra.

ONSDAG
Kustbevakarna. Hi, jag tycker iallafall att det är kul. Men så bor jag på kusten, och skulle aldrig klara av att i "inlandet". Vilken mardröm.
Top Model. Har följt från start. Det är inte de knepiga människorna som är intressantast, utan de som verkligen är smarta och bra + all inspriration man får från programmet. Favorit denna säsongen? Danielle såklart.

TORSDAG.
TV-fritt. I princip.

FREDAG
också TV-fritt. Om det inte dyker upp någon film.

LÖRDAG
Hm... Tv-fritt där med.

SÖNDAG 
One Tree Hill. Bra. Bättre. Bäst.
Mäklarna. Haha, jag älskar Kaj-karaktären. Wilma också. Humor på hög nivå... Come Along, come along with me...
Cold Case. Ganska ny tittare, men gillar vad jag ser. Är bra uppbyggt och - spännande.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Rolig lista (: Tittar nästan på samma program som dig.

Postat av: Mandy

Klart Danielle är bäst! Charmig som få och väldigt snygg!

2006-12-11 @ 17:11:42
URL: http://diamanter.webblogg.se
Postat av: hanna

Oh. Jag kollar nästan aldrig på TV. Haha.
Har du en egen tv?

2006-12-11 @ 17:17:29
URL: http://undermythumb.blogg.se
Postat av: beth

Re Emelie:Thihi, de är ju de bästa (;

Re Mandy: Precis. Och hon är den enda som är värd första platsen i snällhelts-grad också.

Re Hanna: Nepp, tyvärr. Delar dock en med mina systrar.. och så har vi ett par till. Så det gör inte så mycket egentligen.

2006-12-11 @ 18:26:44
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: paxil withdrawal symptoms

Cool site. Thank you!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback