Trötter 2

Jag har bakat mintkyssar.
Jag har vart i ett kök där 3 andra jul-godissorter har tilllagats.
Jag har stått tyckare för hur pass rak granen är när den burits in.
Jag har placerat ut mitt julpynt, runt om i mitt rum.
Jag har sett reprisen av Ugly Betty.
Jag har hjälpt till att plocka ner julpynt från vinden.
Jag har hjälpt till att lägga upp madrasser på vinden.
Jag har deppat över hur alla utom jag får äta KNÄCK och KOLA. Jag är knäckt.
Jag har...
Nej.
Jag är helt slut.

Nu: Planering av PHASSION. Och du som inte skickat in intresseanmälan (men ändå är intresserad) om att få skriva i PHASSION ännu, tveka inte.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad är mintkyssar egentligen??
Kan nån visa en bild kanske?
Jag känner mig helt efter när jag inte vet vad det är! :P

2006-12-23 @ 10:08:42
Postat av: Beth

Re Jennifer: Kika här; http://bettebett.blogg.se/041206175335_mintkyssar.html#comment

Postat av: Jennifer.

aha, det ser riktigt gott ut! :)
Måste jag baka nån dag!
God Jul på dig Beth, och tack för en suverän blogg och tidning!

2006-12-23 @ 14:24:30
Postat av: Pelleveronica

Lots of great info, keep up the good work!

2010-04-21 @ 08:13:45
URL: http://pelleveronica.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback