Snedfläta

98761-321Ni får ursäkta att jag ser allmänt sjuk ut på denna bilden, men vad jag vill lyfta fram med den är... Snedflätan!
Jag har äntligen fått något sånär långt hår så det funkar på mig. Det uppklipta är dock fortfarande lite för kort, men jag trivs med det slarvigt. Mer än om allt skulle vara stramt antar jag. Det får mig bara att se ut som en gammeldags skolflicka. Samma gäller med inbakad fläta, eller med två flätor på sidorna.

Så. Vad jag vill få fram med detta inlägget är alltså snedflätan. Som jag tycker är den snyggaste frisyren på jorden, som passar alla.

Annars så. Måste jag ta kvällsduschen snart.
Och till något sämre, och kanske inte alltför intressant men jag bjuder på det; Med en tandställning i gommen blir man väldigt torr i halsen, vilket resulterar i att man får ont. Jag gillar det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback