PHASSION, och fråga på.

Jag har nu ett preliminärt innehåll till nästa nummer av PHASSION. En del nya fasta spalter (överraskningar) blir det, men för att avslöja lite så kan jag också berätta att du som är prenumerant kommer att kunna läsa detta (om inte planerna ändras):
♥ En kik in i mitt liv
♥ Våren i detalj
♥3 superbloggare
♥ Ett stort reportage om väskor (de flesta flickornas största kärlek)
♥ Dags att boka språkresa!
♥ (en massa...)Läsning
... men då har jag inte avslöjat det mesta (bästa?), det blir överaskningar.

Två saker jag däremot "Måste avslöja" är dessa;
1. En av de nya fasta spalterna är "fråga Beth". Garanterade svar (alla kanske inte publiceras i tidningen, men svar får du). Du kommer kunna fråga mig om läsning, mode och skriverier mestadels. Snälla, underbara du - fråga på nu! Mejla mig här; [email protected]

2. En annan av de nya fasta spalterna håller
Josefine i. Hon kommer att skriva om kändisar och så vidare, och en del om deras kläder och stilar då(såklart!). Henne kan ni alltså fråga om detta! Skicka frågorna till mig (se adress nedan), så vidarebefodrar jag dem till Josefine. [email protected] är adressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback