Nu och om en vecka

Åh, vad långtråkigt jag har. Jag har ingenting att göra. Och det värsta är: Det finns ingenting att göra.
Men idag skall jag äta indisk mat, och det är gott. Haha, bara ett konstaterande. Och sedan är det jul om exakt en vecka, och då sitter jag och kollar på Ingmar OldsbergKalle Anka, Tomtefabriken, Tjuren Ferdinand och Kan du vissla Johanna? nu. Gud vad jag längtar!

Har för övrigt vart nere på allum idag igen. Iklädd mjukisbrallor, svart linne och kofta köpte jag en eyeliner och sedan gick jag för att möta upp mamma och systrarna där vi köper gran. Väl inne i bilen igen kommer mammas kommentar; "För att vara så modeintresserad som du är du faktiskt inte så snyggt klädd idag". Haha, nej. Men det är söndag och jag är trött. Får man inte klä sig nästan hur man vill då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback