Nobel, Madde och Sofie

Nobelfesten blir roligare och roligare att se för varje år. Eller snarare - det är väl nu iår och förra året endast jag vart intresserad. Så otroligt god mat ser det ut att vara, fina klänningar (inspiration!) och när de kommenterar de olika smyckena bland annat. Ja - att glo på folk har aldrig vart roligare!

Maddes klänning är min favorit. Den ser svart ut, men har i själva verket en härlig nyans av blått. Victorias var väl O.K, men inte mer. Inget att hänga i granen, så att säga. Inte i min gran i alla fall.

Kompis-Sofie har förresten flyttat till min gata nu. Jag är såå avundsjuk! Jag vill också flytta, och till ett stort fint hus dessutom! Mah.
Nu har jag äntligen någon att gå till skolan med, och någon som bor nära mig igen i alla fall. Resten av kompisskaran bor mellan 2-4 kilometer ifrån mig så hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback