Lauritz gör ingen besviken

98761-29398761-289

Lauritz måste vara en av de mest genuina platserna här i intenet-djungeln. Man hittar alltid någonting där, spelar ingen roll när. Det finns så otroligt mycket fint, och jag kan inte minnas en enda gång jag gått in där och blivit besviken.
Det här "almanack- fodralet" (jag kallar det så) kommer i från Mulberry, och priset ligger just nu på 1 630 SEK. Det är inte märket alls som gör att jag vill ha den, och jag kan inte heller påstå att den är det snyggaste jag sett - men ändå är den det på något sätt. Den är så enkel, men jag skulle känna mig som världens glammigaste och mest ordningssamma människa med denna i handen.
Smycket med diamanter och ametiskter är också något att sukta efter. I en lång guldkedja har jag på mig det i mina drömmar (där jag är gift med Daniel Radcliffe, och jag jobbar på en sjukt bra tidning). Vad kan man säga? - Det är helt enkelt vad spanjorerna kallar "¡estupendo!"  (Priset ligger just nu på drygt 3000)

Här följer 3 andra vackra;

Hänge | Chanel-väska | Cartier-väska

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Hej hej!
Hittade precis din blogg när jag sökte efter lite info om lauritz. Du verkar ha viss erfarenhet av sajten.. Är allt som säljs där äkta?
Vore så snäll om du ville svara (gärna till min mejl). Har sett en så fin väska jag gärna skulle vilja bjuda på..
MVH
Anna

2006-12-20 @ 22:40:16
Postat av: Evangelinelillylost

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback