Hej igen, mina vännor

Beth är tillbaka i bloggen. Efter för mycket julskinka och vörtbröd.
Julafton var jättebra. Fick bland annat en jättefin dagbok som håller i fem år från och med nyårsafton, ett scrapbookingset (hurra!), pengar och så vidare. Men vad jag ville komma till var att i morgon blir jag farlig på mellandagsrean. Oh gud, det skall bli så roligt.


Hm. Under min bloggfria dag igår klurade jag ut massor jag bara var tvungen att blogga om. Och nu är det 98761-343väck. Jo, en sak är kvar...

VARFÖR I HELA VÄRLDEN kommer alltid kylan, frosten och säkerligen (snart?) snön alltid dagen efter julafton? Jag vill ha den innan - efter vill jag bara ha vår och snabbt därpå sommar, tack. Det värsta med den här försenade kylan är att den kommer för sent, vilket också innebär att den "slutar" försent också. Inte förrän i maj lär jag få värme igen. Nej, då är det bättre med pissregn i ett par månader till (om vi kan få slippa översvämningarna i någon sorts kombination med det).

Nej tack till snön, och kylan.

By the way, om det är någon som undrar över den nya headern så gillar inte jag heller att den är sudddig och så vidare. Men jag skall försöka fixa den. En annan gång. Nu skall jag bara in i duschen, och sedan blir det varvat msn och bokläsning (Harry Potter). ¡Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kaihedda

Lots of great info, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback