Halsont steg; aaaaaj

Ibland kan man tro att det är något allvarligt fel på mig när jag går upp 3½ timma innan jag börjar skolan. Men så går jag alltid upp vid  7 oavsett om jag börjar  8 eller 10. Så är'e.
För övrigt så har halsontet uppgraderat sig till "aaaaaj" och även idag är jag klädd i deg-kläder (ledsen för er som stör er på ordvalet, men hur beskriver man det då?). Jag känner mig trött som ingenting (?) och dessutom så sparar jag mina andra kläder till kommande högtider och middagar och allt vad det är. Så - är det inte en perfekt outfit then?

Hm. Nu kom jag på mig själv med att diskutera med mig själv igen. Men så är det när hela världen (förrutom jag) sover


Kommentarer
Postat av: Gustavhege

I recomend this site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback