Ett kärt(?) återseende

Samtidigt som jag körde igång med bloggen gjorde jag mig en egen dags-lista med utlovande att jag skulle fylla i den vid varje dagsslut. Okej, förlåt - jag la av med den ganska fort.
En som dock tog över den och kör den lite då och då nu är Louise.
Nu tänkte jag dock (i brist på annat att göra) fylla i den. Tidsmaskin!

Outfit of today; Jag känner mig nästan naken. Jag har haft en äkta hemma-dag idag iklädd mjukisbrallor, vitt linne, grå stickad väst och - inget smink. Bara insmörjd och något säger mig att min hud tyckte det var en välgärning.
Gjort; Bakat och planerat veckan som komma skall. Du läser en blogg som tillhör en grymt kontroll-beroende människa.
Dagens låt;
White Christmas - Bing Crosby
Största skräckupplevelsen; Att planera veckan. Mina betyg lär gå åt pipsvängen (för att uttrycka mig milt).
Största favoriten;
Det var blue sky när jag vaknade. Och Sofie har flyttat till min gata.
Läser; Idag läser jag PC-tidningen. Tjoho!
Mest ointressanta; Vet ej.
köp; Inkentinken. Hemma-dag som sagt var.
Tv; Nobel-festen, julkalendern och Mäklarna såklart.
Antal frukter; Nun.
Antal glas vatten; Hm...
Dagens kommentar/citat; Ellinor, mini-me (men ändå inte), kommer med nya ord hela tiden. Detta när hon skulle förklara någonting när vi bakade pepparkakor:
"Men om Erika hade bankat sönder mitt pepparkaks-hjärta, så hade jag fått raanii på henne!"
Jag kanske är helt efter men... Har du hört detta ord förrut? (Det står alltså för.. tja - rådamp).
Gick upp kl; Hm. Vaknade till julkalendern och låg och kolla på tv i någon timma. Vilken tid går julkalendern då?
Vill; Slippa den kommande veckan.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Coolt, raaani:DSka börja säga det, typ retard:D

Postat av: Louise

Yehhj, älskar dina såna här :]

2006-12-11 @ 15:10:17
URL: http://strawberrysuccess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback