En dag i December

Min förkylning har uppgraderat sig många steg under nattens gång. Jag kände mig nästan på topp när jag gick till sängs igårkväll, men nu när jag vaknat är halsen ihoptäppt - liksom näsan - och mina ögon är svullna som köttbullar. Ingen härlig känsla, ingen härlig syn. Men skola blir det i alla fall.

Vi skall ha någon sorts klassen-dag i skolan idag så vi skall kolla på någon film
liknande detta tror jag, dansa runt granen och äta lussefika. Fånigt, om du frågar mig. Visst, jag har inget emot att kolla barnfilmer - de är ju så söta, men nu skall vi göra det bara för vi "vuxit ifrån dem" och inte för att vi kom överens att den var roligare att se än någon annan film. Och grandans... Jag skall inte vara negativ, men jag står gärna över den med, tack.

Outfiten idag. Ja-a. Strumpbyxor, jeansshorts, svart linne och över det frölunda- tröjan min. Jag trivs.
Nej, nu tänkte jag lägga upp en sida eller två från "numret-som-aldrig-kom" av PHASSION. Mystiken tätnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback