Dagens oufit och what to do?

98761-316Iklädd denna outfit skall jag strax ta i tu med min garderob. Det behövs kort sagt. Jag har det senaste behandlat min garderob på alla sätt man inte skall behandla en garderob. Åh, vad jag får dåligt samvete. Men det är väl sådan jag blir när jag exakt varje morgon får panik för jag inte vet vad jag skall ha på mig. Dagens värsta känsla.

Sedan när (om?) jag blivit färdig med garderoben skall jag väl slå in ett par än sålänge icke-inslagna klappar. Ut en sväng(? nej, det kommer antagligen inte bli så. Men det som räknas är att jag vill), och kanske kan jag övertala pappa att åka iväg och handla julklappar till Ellen, Esset  och Enja (husdjuren).

Idag har jag på mig;
Strumpbyxorna från ICA, T-shirt från H&M (här som kort-kort klänning), "band" i midjan som egentligen tillhör ett plisserat linne från Vero Moda och armband jag fått från mormor (syns inte på bilden). Till det: Snedfläta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback