Dagens dröm

98761-387Det var längesedan jag hade en dagens dröm outfit nu.
Jag hittade den här sjukt söta tröjan från 3.1 Phillip Lim, och då var det klart att jag skulle ha med den idag! Stor och mysig, och med favoritdetaljen - fickorna.
Lite street kan man beskriva denna outfiten som. Härlig, härlig.
För att klämma in lite annan allmän fakta i det här inlägget också kan jag säga att jag såååååååååå sugen på choklad just nu. Tro jag åker iväg och köper lite nu. För det är jag värd. (Tror jag)

Idag vill jag ha på mig:
♥ Tröja - 3.1 Phillip Lim
♥ Halsband - Hultquist Copenhagen
♥ Jeans - H&M
♥ Skor - Din Sko
♥ Väska - H&M

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Det där vore väldigt najs att ha på sig :)

Postat av: Anonym

älskar skorna!!

2006-12-29 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback