Dagboks- längtan

98761-385Herregud vad jag längtar till nyår! Varje nyår är alltid en dag där allt känns extra bra.
Inte bara för att man äter god mat, och får se alla  vackra fyrverkerierna - utan för att det är så spännande. Ett helt nytt år ligger framför en. Samma namn på månaderna, men med helt nytt innehåll. Vad skall hända?

Och... Jo. Jag har en anledning till. Och det är den att jag i julklapp fick en dagbok bland annat. En röd, härlig som jag kan skriva i, i fem år. Det längtar jag till, att få skriva om alla dagarna, som komma skall i denna
Bridget- inspirerade bok. Tänk sedan att kunna läsa igenom allt det när jag avslutat den när jag är 20. På bilden intill ser du min dagbok som nästsista bok. Den röda, med en stor femma på alltså. Det är något speciellt med dagböcker!

Kommentarer
Postat av: C

Låter roligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback