By Browns Fashion (med kommentarer!)

98761-326

Det var längesedan jag hade en "By". Men nu kände jag att det var dags igen, och vad passar då inte bättre att presentera än ett par plagg från Browns Fashion. Här hittar du mycket olika plagg, men jag skulle beskriva många av plaggen åt det lite enklare hållet. Eller så skall man inte säga; men mer stilrena hållet.
Här hittar jag i alla fall mycket som faller mig i smaken, så jag tänkte kommentera varje plagg som jag plockat ut. Nu såhär i juletider, alltså.

Klänning Aquascutum
Ser mysig ut, och jag älskar blomster-mönstret. Snyggt skuren och vore helt fantastisk tillsammans med ett par enkla, svarta strumpbyxor. Och kanske en rosa ros i håret...

Kilklackar Jil Sander

Ett par sådana här vill jag trippa runt i till sommaren. Färger som passar till allt, och de känns oerhört naturliga. Tillsammans med det marina modet tippar jag nog att de passar bäst, ändå.

Blå kofta, med stor vi knapp Goat

Tänk såhär: En het sommardag. Du har sommarjobbat hela dagen i nästan 30 graders värme och när du kommer hem har familjen planerat att åka ut på en ö och bada, sedan grilla och kanske äta lite räkor... När ni skall åka hem är kvällen ljummen. Och hallå? Vad passar då bättre än att dra denna söta koftan över sig. Jag skulle känna mig snygg som tusan i alla fall. Och (lagom) varm.

Väska med dödskalle Paula Thomas for TW
Hey, jag kan läsa dina tankar; "Var inte dödskallen ute?"
Maybe, men denna är ett undantag. Helsnygg och jag vill.. gärna ha den, tomten.

Kjol Acne Jeans
Om jag skulle köra hög midja, så skulle det bli med denna kjolen. Härligt puffig, helt i min färg och pricken över i - rosetten.

Vit tröja med svart rosett Ashish
Här snackar vi ett plagg som fångar blickar, men ändå är ett helt säkert kort. Ser lite slarvig ut, men nejdå - med rätt storlek kan ens former framhävas till all rätt men ändå kör vi lite oversize. Me likey.

Kappa Etro
Finns bara ett ord att multiplicera med 100: Crave! Så enkel, men gudars vad söt. Himmelsblått känns vår, så kanske inte just nu till vintern men så fort du ser sädesärlorna igen så är denna perfa. Om du lyckats undgå detta så gillar jag denna. Mycket.


Kommentarer
Postat av: Ellis

Åh puffkjolen och Ashishtröjan är ju bara för underbara!Särskilt puffkjolen, så sjukt fin färg och så..puffig!!??haha.

Postat av: Lastdaytelaf

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2008-02-21 @ 09:07:02
URL: http://lastdaytelaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback