Annandagen? - Kusinmiddag!

Skall snart iväg på den årliga kusinmiddagen.
Man kan nästan säga att kusinmiddagen är annandagen. Annandagen är kusinmiddagen.
Funderar över outfit.. Tror faktiskt jag tar min nyinköpta
klänning, overknees (bruna? Eller kanske de svarta?...) och guld-hjärte-halsbandet. Utsläppt hår och nagellack: Mavala Tobago.
Jo, jag kör nog på det. Outfit-bild kommer senare...

Skall nu flytta över mina väsk-grejor till min nya bag. Den nya som är helt perfekt. Den är så Jag. Den är allt jag letat efter. Stor, svart och Härlig (med ~till synes~ stort H).
Reglerbara axelband, många fickor och - det bästa av allt - jag får plats med min jacka i den... Vilket är absolut nödvändigt då jag ibland får små ryck då jag drar av mig jackan så fort temperaturen överstiger ca. +10°C. Inte så konstigt kanske, men det är något de flesta väskor inte tar hänsyn till.
Nej, jag måste lägga över grejorna nu. Till min Perfect. Jag och Perfect = Santsantsant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback