2007 är här

98761-401God fortsättning!
Tolvslaget var fantastiskt! Eftersom vi bor på höjden, så ser man i princip hela partille, mycket från bergsjön och där borta + en del från Göteborg.
Och även fast det regnade, så var det helt sjukt mycket fyrverkerier här. Verkligen jättemycket.
Fast i och för sig, så höll det inte i sig så länge - men det var verkligen jättemycket just runt tolsvlaget och en tjugominuter därefter ungefär.
Nu skall väl sysslingarna kolla på film här i ett par timmar. Jag själv får se vad jag hittar på.
Nu bjuder jag på lite skakiga, men fina foton - vassigo'.





Kommentarer
Postat av: Gurkan

Snygga bilder!
Jag försökte oxå ta kort på våra raketer, men det gick tyvärr inte utan jag tog alltid i fel tillfälle så man bara såg den svarta himlen :P Men på sista raketen lyckades jag med ett någorlunda kort iaf.! Gott nytt år!

2007-01-01 @ 02:32:07
Postat av: Amanda

Ja , det blev ju liiiiite ( eller mkt ) bättre bilder för din del än för min del. Gott Nytt År!

Postat av: Kasparseline

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2009-07-01 @ 10:47:09
URL: http://kasparseline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback