vill till er, vännor


AHWR. Jag får dåligt samvete
. Riktigt Riktigt Riktigt DÅligt. Jag vill till Sofia och Sofie, och jag sitter här :(
kommer antagligen inte in :I Men vi får träffas ändå? Ni får inte vara arga:( älskar er inte mer än livet, ni är mitt liv helt enkelt, alltså- så älskar jag er mest.. ni är bäst<3
 
Sofia, du får din present annan dag? eller inte "?" utan "!"


Okej, nu har jag kommit på fem saker jag måste ha;
Lancôme Juicy Tubes , 180 pix
stickad "klänning" only, ? pix
vimmel magazine, 19.50 pix
bok; jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket, 99,-
Veckorevyn varierande pris.

ur mannen i den vita hatten-kent
En bänkrad i en rastlös sen april
Jag tittar över axeln och ser dig blinka till
Jag kan få dig när du vill
En vind blåser skräp längs korridoren en sista gång
och du & jag håller andan och håller händer i språnget
Det är inte så långt hem

Än fanns det tusentals tårar kvar
De var dina att ge vem som helst
äntligen
De är de dyrbaraste smycken du har
Så be aldrig om ursäkt igen
äntligen
passerar vi deras gränser



Kommentarer
Postat av: Patrikmarlen

Hope you enjoyed your visit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback