'shopaholic needs to shop her out of her problems'


Okej, nu kommer halva min lön ryka på tre röda sekunder.
Först o främst SKALL jag ha lancômes nya mascara fatale. Åååååååh, skall jag verkligen köpa den? Det är så svårt när man lägger ner så mycket pengar på en mascara. Tänk om den inte ens är värd pengarna?
Hupp, och så är jag ganska säker på en juicy tubes från lancôme också. Men kommer den ta slut för fort för att få dra så mycket pengar från min plånbok? Vaseline har ju funkat BÄST hittills?
Aeh, varför skall jag vara så tråkig... jag vill ju ha? (vill plånboken?)

SEDAN så skall jag köpa skor... några par hade jag tänkt. Men vi får se. Jag vill spara också, så jag jag shoppa lite senare också?

well, jag fyller ju år nästa vecka också. så man kan ju önska sig? HAAA DÄH

Kommentarer
Postat av: Elizabet

Å jag älskar Ankelbootsen:), Har de som kommer från Dinsko (de på bilden längst till vänster med den lilla rosetten på sidan) funderar på att slå till på de med snörning också:) sjukt snygga är de iaf;)

Postat av: Sverrealva

Nice site, regards from the netherlands!

2009-09-04 @ 08:54:14
URL: http://sverrealva.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback