Ouppdaterad


Förlåt läsare.
Jag har vart riktigt dålig på att uppdatera min blogg de senaste dagarna. Två vännor ( Hedvig från sthlm, och Evelina från Ystad) har vart och hälsat på mig och Johanna. Vi har haft riktigt kul, men uoh. Vad man är utmattad nu. 2 dagar i rad, inte en sekund utan något att göra.

I alla fall, så är jag igång med bloggandet igen. I alla fall så mycket jag hinner. Jag har nämligen börjat på en ny tidning igen :) Jag är en sån där starter som alltid börjar saker, men suger på att göra dom färdiga.
Jag hoppas att jag lyckas klara av att göra den här tidningen i alla fall. I så fall hör jag av mig, ifall ni skulle vara intresserade!

Om ni kollar in inlägget som lades in före detta. Då ser ni den nyaste nyheten här på bloggen. Nämligen Mimmis krönikor! Hennes första är ute nu, och me like. Krönikorna kommer att handla om stilikoner/mode och komma ut så ofta som tiden kommer till( vilket beräknas vara varje vecka, lite drygt).

Ja, hoppas att ni läser vidare! så skall jag försöka hålla er uppdaterade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback