någon lista.

1. hur presenterar du dig? Jag bruakr säga beth när jag presenterar mig på typ lunar, msn. Annars e det hela långa namnet  Elisabeth.
2. vad blir du glad av? Sommar
4. vad blir du ledsen av? Snö
5. vad gör du när du blir ledsen? Lägger mig och fösöker sova. GAHS:b
6. vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? En tidning. oftast (a)
7. vad skulle du vilja heta? Elisabeth är kanske inte världens vackraste namn, men uuh, jag skulle nog aldrig byta?
8. vad skulle du inte vilja heta? Olga. Ta inte illa upp om du nu heter det. Du passar säkert i det :/
9. vad skulle du kunna döda för? Inte döda...
10. rolling stones eller beatles? rolling stones
11. kent eller the clash? kent såklart.
12. aftonbladet eller expressen? aftonbladet.
13. bang eller cosmopolitan? Bang har jag aldrig hört talas om, och cosmopolitan har jag bara lsät framsidan på.
14. blair witch projekt eller ronja rövardotter? ronja rövdotter
15. favoritpasta? carbonara (helst gjord i italien... mm!)
16. hur vill du ha de? som carbonara är.
17. vad har du för tillbehör? peppar.
18. vad var det senaste olagliga du gjorde? gick trots rött ljus (jag är inte så hemsk, är det ens olagligt?)
19. varför gjorde du det? för att inga bilar kom.
20. vad är det snällaste någon har gjort för dig idag?Malin väntade på mig när jag kollade på skor.
21. vad är det dummaste någon har gjort mot dig idag? jag omges av snälla människor. för det mesta..
22. vad längtar du till? Träffa donkens vip.
23. vad händer till helgen? liseberg.. :)
24. vad har du på mackan? smör.
25. favoritsnabbmatställe? snabbmat? öh, sävedalens pizzahouse.. eller vad det heter.
26. vad har du i glaset? Vatten / mjölk
27. bästa hysset du har gjort? Klassikern att först smeta toalettlamp-strömbrytan med tandkräm och sedan sätta en tejpbit under kranen, och ta bort alla handdukar :D nu blev jag glad.
28. bästa kompis? Hedvig,sofie,johanna,sofia,stina,evelina -allaärdommina. ÅÅH GUD JAG ÄR BRA PÅ ATT RIMMA.
29. bästa hang-outet? typ stan, men det funkar här omkring också. Inte lika kul iofs, är jag rätt människa att fråga detta med mitt lokalsinne?
30. favoritsläkting? alla dom som jag inte tycker är göörjobbiga. typ.
31. favoritthé? jag dricker inte thé.
32. favoritglass? jag gillar sorbet bättre, men en gång åt jag äkta italiensk hemmagjord glass på en restaurant i italien, och jomen, den var OKEJ. (det godaste jag någonsin ätit).
33. vilken film får dig att gråta? lejonkungen :'/
34. din favoritsynd? djungelvrål.
35. vad dansar du till? jag hoppar denna frågan, haha.
36. persbrandt eller flinck? flinck vet jag inte vem det är. och persbrant är sliskig.
37. vad ligger på nattduksbordet? för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback