friidrott

Mjo, skall man ta o börja med friidrotten igen? Jag saknar det faktiskt. Att åka dit och träna, det var faktiskt alltid kul. Synd, att jag sluta. Skall kanske börja igen. Jag vill i alla fall. Men kan man börja när man är 15?
"Susanna Kallur började när hon var 15, vet du det?" Pappa,pappa. Jag är inte EM-medaljören Susanna Kallur. Men det var kanske i och för sig inte Susanna då heller? Men.. Jaja, kul för er att läsa om en diskussion som jag för med mig själv? HAHA. Mja.

Så, vad vill ni läsa om? Vad skall jag skriva? Maaaila mig på 
[email protected]

Och, ni har väl inte missat kategorin "ni skriver!"
Jag vill att ni skickar in egna modetips, dagligenlistor, modemetrar,kändisreportage och grejor också:) Jag lägger ut grejerna där, det vore skitkul att få lite variation och få med andras skriverier också!

Sedan måste jag tillägga att www.asos.com är bäst. Och Lily Allens "Smile", och hennes stil. Lite fri, kul och annorlunda. Aldrig ett dåligt kort. HADÄH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback