förskyld, eller något...

98761-46
Jag har fått något irreterande i halsen.
Eller gommen eller vad det heter. Det täpper till alltså i halsen,
så det låter helt sjukt när jag pratar ibland. Jag vet inte vad som hänt.

Ehrm. Jo. Jag håller ju på med den här tidningen.
PHASSION, som kommer vara en "mejl-tidning".
Alltså som prenumeranterna får i mailen, och den kommer att vara gratis.
Ja, och nu har jag kommit igång med den. Har en smygtitt på framsidan här bredvid :)
Tidningen kommer ju inte att komma ut förrän i slutet av september ungefär,
men är du intresserad redan nu så kan du ju höra av dig?
[email protected]

(på omslaget: Rachel Bilson
> En söndag i höst
>Greys Anatomy Hysteri
>Skrivet: "1000 tidningar och en dröm"
>svart på vitt
>kan du gissa priset?
>21 dåliga vanor ( och vad du kan göra åt dem) )

omslaget och innehållet är copyright elisabeth.b



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Gud vad roligt ! Jag håller själv på med en mailtidning men jag tappade efter ett tag intresset eftersom jag inte fick någon tid åt det. Jag skulle gärna vilja hjälpa dig med den ! :)

Postat av: beth

aa, det vore jättekul! :)

2006-08-29 @ 21:58:42
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: Mimmi

Beth, vi kan ju prata mer om det på msn :)

2006-08-30 @ 07:32:42
URL: http://mitchomatcho.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!jag vill ha din tidning sen, men det gick inte att skicka mejlet till dig/ [email protected]

2006-09-07 @ 21:10:44
Postat av: Viljarsine

Very interesting & professional site.

2010-02-17 @ 10:37:13
URL: http://viljarsine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback