favorit!

surfade in på http://www.asos.com , min favorit sida och får syn på 3 drömmar. Här är dom i ordning;


1. monkey nail dryer: 67,72 pix.
SEEEEER NI DENNA SÖTA? Lägg den nymanikurerade nagel på bananerna och den lilla apan blåser nageln torr. Högt upp på önskelistan!

2. Jersey Stirrup Boot: 474,04 pix.
Mitt vill ha till vintern. Gulliga, mysiga boots som finns i rött, grått och svart. Vill ha, vill ha :)

3. Leopard Print Ballet Pump in the style of Kate Moss: 203,16 pix.
Jag är inte jättemycket för ballerinaskor, men här är i alla fall ett par som är heeeeeeeeeeeeelt inne i höst. Blir en favorit i din garderob?


Och..
Sedan mina tre favoriter just nu (áv de jag redan äger) ;

väska, pieces accessories; 349,50 kronor
vaseline, en billig slant på ica såsom kicks
solglasögon, jane norman, bournemouth £15 (ca 202,5 pix)

HA DET:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback