Ekonom-författare?

Var i stan idag igen, med farmoor. Fick kläder som försenad födelsedagspresent.
Vad jag fick;
En grön väst tillsammans med en typ grön tunika, eller linne typ. Det var jättefint, tycker jag ;b(Vero Moda)
Sedan en svart klänning med typ små vita blommor. Satt jättefint och var jättesöt.(Monsoon)
Sedan ett par svarta leggins, och ett svart linne. Alltid bra. (JC)

Sedan måste jag säga till alla att läsa EN SHOPAHOLICS BEKÄNNELSER.
Hur kan ekonomer bli så bra på att skriva böcker. Både Sophie Kinsella ( en shopaholics bekännelser) & Camilla Läckberg ( Isprinsessan, Predikanten, Stenhuggaren & olycksfågeln) är någon sorts ekonomer som sadlat om till författare, och lyckats stort. Skall man behöva vara snille på matte nu för tiden alltså för att bli författare? Då vill inte jag vara med längre :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback