Dagligen

Har inte uppdaterat denna på ett tag så jag gör en för gårdagen nu.

Outfit of today;
Först; Svart klinne , jc. Grå stickad väst, eve of sweden. Blå stuprör, &Denim (by H&M) . Sedan bytte jag det svarta linnet och västen till en stickad tröja från VERO MODA.

Gjort; Städat :( Mestadels.

Dagens låt; Maneater - Nelly Furtado

Största skräckupplevelsen; MILJARDER SNIGLAR ÖVERALLT. ÅÅÅÅH. Det är möjligt att jag kan verka överdriven, men jag lovar, jag överdriver inte. DOM ÄR SÅ JEDRA ÄCKLIGA :(

Största favoriten; En Shopaholics Bekännelser

Läser; En shopaholics Bekännelser - Sophie Kinsella

Mest ointressanta; Jag vet inteeeeee. Orkar inte leta ointressant skit.

köp; Inte något just idag, men resten av veckan har det blitt en del :I :D

Tv; Kollar typ inte på tv alls just nu.

Antal frukter; 3. Nektarin, Melon, Vindruvor... ao:)

Antal glas vatten; Inga igen :/

Dagens kommentar/citat; Nae, men haha. Äh: P

Gick upp kl; 11 typ.

Vill; GÅ PÅ LISEBERG

Hej då på engelska (jag orkar inte leta, sry) = byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback