Böcker

Jag får läskramp, jag har inte läst en bok på säkert en vecka och jag känner mig nästan sjuk.
På nattduksbordet ligger två redan påbörjade böcker och två som drar sig närmare mig hela tiden. Snart kommer det fanimej explodera och då är alla utlästa fort som tusen. De två jag börjat på är En shopaholics bekännelser, klockren än så länge, och Harry Potter och halvblods prinsen. Harry Potter böckerna är så jävla speciella. I början av varenda bok av de skrivna av JK Rowling så är dom så sega så jag vet inte, men den andra halvan går fort som fan, och man tycker boken efter det är en av de bästa som finns. Haha, jomen. De två andra böckerna som jag inte börjat på är i alla fall En Geishas Memoarer, och Djävulen Bär Prada(okej, jag har börjat smygläsa den).

Sedan mina två största mål här i livet, och de två som är mina största förebilder för varje mål( också dom jag är mest avundsjuk på ;b)
-- modejournalist Ebba von Sydow
-- författare Camilla Läckberg.


väll. så kan det vara. Jag bloggar nog mer snart. I think.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback