back

Nu är det höst. Typ.
I alla fall i morgon, om man går efter månads-regeln.
Men går man efter vädret ( och det gör jag nog...) så är vi mitt i hösten nu.
I morse så flög det gula löv runt hela huset, och skogen på andra sidan dalen har börjat skifta i färg.
Man kan ju ta det här med höst på två olika sätt.
1, så kan du höstdeppa, låsa in dig och gå i ide till det blir vår igen.
Eller så finns det nummer 2, ta det bästa av situationen och anordnaett halvårs höstmys. Det finns mycket man kan göra nu också. Jag erkänner att jag kan bli riktigt trött på höst också, men jag försöker se det från den ljusa sidan. Dessutom finns det för mig också en årstid som verkligen är värst, värre än höst också. Vintern. Och vintern börjar för mig  i januari. Och den är hemsk. Och lång. Och bara utdragen.

I övrigt så har jag vart hemma hela dagen p.g.a en hesk förkylning jag fått. Inte alls kul, finns inte mycket positivt med det heller.

Försöker jobba lite med tidningen, ändå. Och jag måste säga att trots allt så går det frammåt.
HA DET BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback